Monday 6 May 2013

I'M A BUSYNURSE

Salam muhibah utntuk semua..
Tengok title page.. dasyat tak???
Busy Nurse...as a mother, nurse and business woman saya memang sangat2 busy.
Namun saya cuba yg terbaik agar tidak mengabaikan family dan tanggungjawab dlm tuntutan ibadah mahupun karier saya sebagai jururawat.

Page BUSYNURSE nie special utk aktiviti harian saya..
Lebih2 lagi aktiviti business sampingan saya..
Manalah tau kot ada yg minat nak tau...hahaha

Saya generate income monthly sebagai jururawat, pengedar Shaklee dan juga sebagai peniaga bermacam2 produk. Handbag, jubah, tudung dan apa2 jerr yg halal dan mendapat permintaan ramai.

Antara koleksi business saya..



Handbag yg saya jual adalah Replika COACH, GUCCI, LV, PRADA dan banyak lagi.
Nantikan koleksi penuh handbag, yg berkualiti dgn harga yg berpatutan.


Jubah juga mendapat permintaan ramai dari customer saya, samada Online mahupun Offline..
Blouse dan berbagai jenis pakaian Muslimah juga..
Nantikan TELEKUNG VIETNAM yg berkualiti dan cantik next week..
Bolehla dipakai di bulan RAMADHAN yg bakal tiba.. ^___ ^



Ini pula antara produk Shaklee yg saya amalkan, nak sihat dan anggunla katakan.
Menjaga kesihatan nie dituntut Agama tau, kita sihat lagi senang nak beribadah...

Ok..semua nantikan barang dagangan yg bakal saya upload di Page BUSYNURSE nie wokeyyyy...


No comments: